Programmā "Bahs. Grūvs. Saksofoni" tikās pieredzes bagātais Rīgas Saksofonu kvartets ar godalgoto sitaminstrumentālistu Guntaru Freibergu. Latvijā šāds sastāvs uz vienas skatuves saspēlējās pirmoreiz – četru saksofonu pilnskanību papildināja dažnedažādu sitaminstrumentu, tostarp marimbas, bungu un vibrafona tembri. Skatītāji koncertu baudīja gan klātienē "Lielajā dzintarā", gan tiešraidē.
Koncertprogramma "Bahs. Grūvs. Saksofoni" klausītājus pārsteidza ne vien ar abu pašmāju komponistu pasaules pirmatskaņojumiem, bet arī ar savu daudzveidību – no klasikas līdz pat grūvam un afroamerikāniskiem ritmiem. Koncertu atklāja ar Johana Sebastiana Baha Trešo "Angļu svītu", kuras pārlikumu tieši šim neierastajam ansamblim ir veidojis komponists Arturs Maskats. Turpinājumā – latviešu alternatīvo grupu "Gaujarts" un "Manta" mūziķa un dziesmu autora, godalgotā teātra mūzikas žanra komponista un Tālivalža Ķeniņa balvas laureāta Edgara Mākena darba "Rīgas triptihs" pirmatskaņojums. Komponists savu jaundarbu pieteica kā veltījumu savai dzimtajai pilsētai.
Programmu Rīgas Saksofonu kvartets un Guntars Freibergs turpināja ar amerikāņu komponista Perija Goldšteina (Perry Godlstein) skaņdarbu "Motherless Child Variations" un ievērojamā japāņu komponista Mičio Kitazume (Michio Kitazume) vienu no slavenākajiem opusiem "Side by Side".
Koncerta noslēgumā skanēja vēl viens pirmatskaņojums. Mūziķi atskaņoja "Grammy" balvai nominētā latviešu komponista Uģa Prauliņa skaņdarbu ciklu "Ainiņas", ko komponists raksturo kā savas personiskās piezīmes, impresijas, sajūtu atveidi skaņās: "Līdzīgi kā laika apstākļi, kā nejaušas domas vai vērojumi dabā, cikla skaņdarbi var tikt savirknēti visdažādākajā secībā. Kopējā ideja un (mūziķu un klausītāju) uzdevums ir ar skaņu atmosfērām radīt meditatīvu stāvokli, panākt transa sajūtu, pilnīgu saplūšanu ar iedomu tēliem: pilsētas motoriku, urbānās mūzikas valodu un pēkšņu tempa nomaiņu – mikropasauli ārpuspilsētas dabā tās skaistumā un skarbumā".