Kā vēsta koncertzāles vadītāja Inese Zagorska, Cēsīs ik gadu jūnijā viesojas pasaulslavenā vijolnieka Gidona Krēmera dibinātais orķestris "Kremerata Baltica", un, neskatoties ne uz ko, arī šovasar tradīcija varēja turpināties – šķērsojot robežas tiešā un pārnestā nozīmē uz lielās skatuves tikās "Kremerata Baltica" Lietuvas un Latvijas kameransambļi ar solistiem. Kopā ar viņiem muzicēja arī pats Gidons Krēmers, pianists Georgijs Osokins, soprāns Gunta Gelgote un klarnetists Andrius Žiūrs. Programmā skanēja Antonio Vivaldi, Pētera Vaska, Gijas Kančeli, Filipa Glāsa un Osvaldo Golihova skaņdarbi jaunos lasījumos.
Kamerorķestra "Kremerata Baltica" radošie meklējumi netika pārtraukti arī ilgstošās sociālās distancēšanās laikā. Orķestra solisti – Giedre Dirvanauskaite, Kristaps Pētersons, Alīna Vižine un Zane Kalniņa, bija strādājuši pie solo un kamermūzikas programmām, un, izmantojot pirmo iespēju visiem atkal sanākt kopā, mūziķi padarīto atrādījuši klausītājiem.
Viena no koncertdaļām tapa mēģinājumos Lietuvā, apvienojoties orķestra solistu lietuviešu grupai un soprānam, Lielās mūzikas balvas laureātei, Alfrēda Kalniņa Cēsu mūzikas vidusskolā savulaik studējušajai Guntai Gelgotei un klarnetistam Andriusam Žiūram. Savukārt, "Kremerata Baltica" latviešu mūziķiem strādājot Latvijā, tika radīta programma kopsadarbībā ar pianistu Georgiju Osokinu.
Kā uzsver Zagorska, koncertam "Viva la musica!" (Lai dzīvo mūzika!) bija izvēlēti skaņdarbi, kas ikvienam klausītājam ļāva sajust patieso mūzikas spēku. Dzirdējām "Vasaru" no Antonio Vivaldi cikla "Gadalaiki" Maksa Rihtera skatījumā, Pētera Vaska "Klusuma augli" Georgija Osokina aranžijā un Filipa Glāsa 3. simfoniju stīgu sekstetam. Pāri visam – opuss "Cik lēns vējš" – skumjš vēstījums ar Emīlijas Dikinsones dzeju, kas ietērpta Argentīnas komponista Osvaldo Golihova mūzikā. Koncerta izskaņā orķestris pārsteidza ar atjautīgu performanci, kas bija veltīti vēsturiskajam un neparastajam karantīnas un pašizolācijas laikam.