Kā "Delfi" informē koncertzāles pārstāvji, Tatu Renki daudzi uzskata par vienu no intriģējošākajiem un neparastākajiem perkusionistiem-skaņražiem. Vismaz starp tiem, kuri pārstāv trīsdesmitgadnieku paaudzi un cēlušies no Skandināvijas valstīm. Vēl daļa klausītāju viņu atpazīst kā galveno iemeslu tam, kāpēc dāņu grupas "Efterklang" dalībnieki pirms vairākiem gadiem spēra sānsoli sapņainās, aizvadītā gadsimta 80. gadu popmūzikas virzienā, kopīgi nodibinot apvienību "Liima".
Citiem Tatu Renke palicis atmiņā pateicoties desmit gadus seniem notikumiem, kad nez no kurienes Kūpio dzimušais soms uzradās Berlīnē un citviet, sniedzot improvizētus, iepriekš neplānotus koncertus cilvēku virtuvēs. Projektā "I Play Your Kitchen" mūziķis savās enerģijas pārlādētajās performancēs par instrumentiem izmantoja visu un jebko, kas pa rokai. Šī ekspromtā balstītā ideja laika gaitā attīstījās, un 2018. gadā Tatu Renke kā solo mākslinieks izdeva savu pirmo albumu "Spheres" – līdz neticamai detalizētības pakāpei noslīpētu sešu kompozīciju plati, kuras ierakstā izmantoti pārsvarā paša izgatavoti sitaminstrumenti un atrasti, ikdienišķi priekšmeti. Uzmanīgākie klausītāji teic Renkes mūzikā saklausām 90. gadu jungle un ambient skaņu rakstus, kas caurvij mākslinieka vērojumus elektro-akustiskajā mūzikā. "Par viņu pašu konkrētāks "Aphex Twin", kurš Somijas mežos muzicē kopā ar "Konono No. 1"," tā, runājot par Renki, salīdzinājis kāds asprātis