Klaviermūzikas vakaru atklāja šī gada jubilāra Aleksandra Skrjabina noslēpumainā un izsmalcinātā mūzika, kuru ar savu izjusto un meistarīgo pieskārienu atskaņoja Andrejs Osokins, papildinot programmu ar vēl vienu neparastu Skrjabina darbu – Prelūdiju kreisajai rokai.
Tam sekoja spilgtā un iztēli raisošā Modesta Musorgska svīta "Izstādes gleznas" Sergeja Osokina solo izpildījumā, kas aicināja sadzirdēt komponista ietvertās gleznainās un noskaņu kontrastējošās ainas, kā katakombas un sarunas ar mirušajiem, tā pastaigas un bērnu ķildas Tiljerī dārzā.
Programmas otrās daļas sākumā izskanēja enerģiskie Georgija Osokina solo ar Friderika Šopēna Variācijām Lamažorā "Souvenir de Paganini" un Ferenca Lista sonāti-fantāziju "Pēc Dantes lasījuma", kurus turpināja pārsteidzoši un virtuozi pianistu dueti un trio. Sergejs un Andrejs saskanīgā saspēlē atskaņoja Dmitrija Šostakoviča interesanto darbu "Concertino" divām klavierēm laminorā, kuru komponists bija uzrakstījis savam dēlam Maksimam. Tēva un dēla duetā abi pianisti atspoguļoja skaņdarbā ietverto attiecību lomas – pamācošo un noteicošo tēvu un straujo un sprigano, taisnības meklējošo dēlu –, kuri caur mūziku veido savstarpēju sarunu.
Krāšņākos mirkļus pieredzējām vakara noslēgumā, kad pirmoreiz uz koncertnama Lielās zāles skatuves vienlaikus atradās trīs koncertflīģeļi. Visi trīs Osokinu pianistu dinastijas pārstāvji vienojās muzikālā sinerģijā, izpildot krāsaino Morisa Ravela "Bolero" Sergeja Osokina pārlikumā trīs klavierēm. Pēc skatītāju stāvovācijām un vētrainiem aplausiem no izcilā trio sekoja arī muzikālās piedevas, to skaitā, aizkustinošais Emīla Dārziņa "Melanholiskais valsis".