Jūps Bēvings muzikālo karjeru uzsācis salīdzinoši nesen, taču šobrīd viņš jau tiek minēts līdzās tādiem vārdiem kā Ļubomirs Meļņiks, Makss Rihters un Nils Frāms, norāda koncerta rīkotāji.
"Gandrīz divus metrus garais pianists Jūps Bēvings ar saviem mežonīgajiem matiem un plīvojošo bārdu atgādina draudzīgu milzi no bērnu pasaku grāmatas. Taču viņa klavierspēle – nepiespiesta un melanholiska – izceļ mūziķa maigo dabu, bet smalkās melodijas nomierina dvēseli. Bēvinga introspektīvās klavierkompozīcijas ir kā pretlīdzeklis drudžainajai nenoteiktības un baiļu pilnajai pasaulei, ko pats mūziķis dēvē par "vienkāršu mūziku sarežģītām emocijām"," raksta organizatori.
Pirmais soloalbums "Solipsism" nāca klajā 2015. gadā, izvēršoties par patiesu sensāciju – ierakstīts ģimenei par iepriecinājumu, tikai vēlāk tas tika izvietots mūzikas platformā "Spotify". Bēvings nekad nebija domājis, ka viņa uz pārdomām vērstā, atmosfēriskā mūzika uzrunās tik plašu auditoriju - albums tika lejupielādēts vairāk nekā 85 miljonus reižu, kas ir nebijis skaits klasiskās mūzikas žanrā. Vienā mirklī no nezināma iesācēja, kas rada un atskaņo mūziku savam priekam, Jūps Bēvings kļuva par mūzikas platformās atskaņotāko laikmetīgās klasiskās mūzikas pianistu, kura vārds nu jau tiek minēts līdzās tādiem skaņražiem kā Nils Frāms (Nils Frahm) un Makss Rihters (Max Richter).
Tam sekoja sadarbības uzaicinājums ar prestižo izdevniecību "Deutsche Grammophon", kuras paspārnē iznāca divi nākamie triloģijas albumi "Prehension" un "Henosis". Paralēli Bēvings aktīvi koncertē gan uz mazākām, gan pavisam lielām Eiropas koncertskatuvēm.
Šī gada 8. aprīlī klajā nācis Jūpa Bēvinga ceturtais studijas albums "Hermetism". Rakstīts pandēmijas tumšajās dienās, baiļu un polarizācijas laikmetā, Bēvinga ieraksts piedāvā skaudras melanholijas ar cerību sajaukumu. "Es ceru, ka manai mūzikai būs mierinoša un klausītājus saliedējoša ietekme," atklāj pats mākslinieks.
Biļetes uz koncertu nopērkamas "Biļešu paradīzes" kasēs.