Jānis Vēliņš atklāj: "Fotogrāfam strādāt filmēšanas laukumā ir īpaša pieredze. Tāda, kas neatkārtojas nevienā citā fotogrāfijas žanrā. Gaisma - augstas klases gaismotāji ar ilgu gadu pieredzi parūpējas par to reizēs, kurās fotogrāfam būtu jālauza galva. Aktieri - iespēja viņiem atrasties tik tuvu un izjust īpašo intensitāti, ar kādu viņi atdodas lomām. Grims - it kā viss tiek pasniegts uz paplātes. Bet tajā pašā laikā fotogrāfs filmēšanas hierarhijas totēmā atrodas pašā apakšā. No viņa nav atkarīga ne sekundes simtdaļa uz ekrāna. Tā ir ļoti smalka deja uz šauras virves - nenokaitināt komandu, netraucēt aktieriem, neiejaukties procesā. Bet novērot. Redzēt paralēli režisora un operatora vīzijai. Sniegt paralēlu, alternatīvu dimensiju."
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit