Ķīniešu laikmetīgais mākslinieks, politiskais aktīvists un arīdzan disidents Ai Veivejs jau izsenis ir pazīstams ar saviem apjomīgajiem un gana ambiciozajiem darbiem. Piemēram, izstāžu zāle, kas piepildīta ar 100 miljoniem apgleznotu porcelāna saulespuķu sēklu, aplī izkārtotas uz mietiem uzspraustas zodiaka zīmju skulptūru galvas vai līdzdarbība 2008. gada Vasaras Olimpisko spēļu mākslinieciskā koncepta izveidē.
Taču viņa pēdējais projekts uz pārējo fona manāmi izceļas, turklāt, kā izdevumam "The New York Post" atklāj pats 60 gadus vecais aktīvists, ir arī vistuvākais viņa sirdij. "Ņujorkā es pavadīju 10 gadus. Es vilcinājos šeit veidot projektu, jo es tik ļoti mīlu Ņujorku, man nav viegli vienkārši novietot pilsētā parastu skulptūru... Man bija jāizdara kaut kas, lai atmaksātu šai pilsētai ar cieņu un mīlestību," Ai Veivejs sacīja izstādes atklāšanā.
Sadarbojoties ar labdarības organizāciju "Public Art Fund", Veivejs radījis trīs lielizmēra instalācijas dažādās Ņujorkas vietās – zelta putnu būri Centrālparkā, Dišāna daiļrades iedvesmotas struktūras arkas iekšpusē Vašingtona laukumā un apļveida tīklu, kas ieskauj zemeslodes skulptūru "Flushing Meadows-Corona" parkā. Tāpat izstādes ietvaros aplūkojami arīdzan gleznojumi, plakāti un fotogrāfijas par bēgļu krīzes tēmu, kas izvietoti 300 vietās piecos pilsētas mikrorajonos.