Kā informē ministrijas pārstāve Lita Kokale, vairāk nekā 200 filmu Latvijas Nacionālā kino centra uzturētajā vietnē www.filmas.lv, virtuāla 360◦ tūre Rundāles pils dārzā un pils iekštelpās, ducis operas izrāžu, ko Latvijas Nacionālā opera un balets piedāvās izbaudīt neklātienē, Latvijas Nacionālā mākslas muzeja mobilā lietotne pastāvīgo ekspozīciju izzināšanai, Rīgas cirka vēstures audiostāsti, Nacionālās kultūras mantojuma pārvaldes "Pieminekļu saraksts," kurā uzzināt vai tuvākajā apkārtnē atrodas kāds aizsargājams kultūras piemineklis, Latvijas Nacionālā arhīva audiovizuālā, skaņas un foto mantojuma iepazīšanai – "RedziDzirdiLatviju," 99 mākslas un kultūras vērtības, par kurām Latvijas Nacionālā bibliotēka stāsta Kultūras kanonā, Kultūras informācijas sistēmu centra runas atpazīšanas un mašīntulkošanas rīks hugo.lv un 3td e-GRĀMATU bibliotēka, Latvijas Nacionālā kultūras centra apkopotais latviešu skatuviskās tautas dejas zelta fonds, virtuālie stāsti par Latvijas Nacionālā vēstures muzeja krājuma priekšmetiem – šie ir tikai daži no informatīvās kampaņas "#Ēkultūra" piemēriem.
"Šobrīd, kad ir strauji mainījies iedzīvotāju ikdienas ritms, tieši kultūras pieejamība katram savās mājās var kļūt būtiska mūsu ikdienā, tāpēc esam apkopojuši valsts kultūras iestāžu digitālos resursus un informāciju par e-pakalpojumiem, lai piedāvātu zem #Ēkultūra mirkļbirkas. Esmu gandarīts, ka virkne radošo personību jau uzsākusi lieliskas iniciatīvas sociālajos tīklos. Aicinu tai aktīvi pievienoties visus nevalstiskā un privātā sektora pārstāvjus," saka kultūras ministrs Nauris Puntulis.
Vienuviet informācija par "#Ēkultūra" digitālajiem piedāvājumiem un e-pakalpojumiem būs atrodama KM tīmekļvietnē www.km.gov.lv Katrs kampaņas dalībnieks par piedāvājumu informēs savos sociālo mediju profilos; mirkļbirkas "#Ēkultūra" lietojums palīdzēs iedzīvotājiem vieglāk atrast informāciju par visu kampaņas ietvarā piedāvāto.