Ja nu kāds arī 2020. gadu neuzskata par "visu laiku sliktāko gadu", tad tie noteikti ir interneta satura radītāji un īpaši dažādu sociālās saziņas platformu uzturētāji, kuriem globālā mājsēde milzu tempā audzēja lietotāju skaitu. Viens no lielākajiem ieguvējiem, bez šaubām, ir sociālais tīkls "TikTok", kura lietotni pagājušā gada pirmajā pusē bija lejupielādējuši vairāk nekā 2 miljardi lietotāju. "TikTok" ar savu dinamisko un atraktīvo saturu tiek uzskatīts par laika kavēkli jauniem cilvēkiem, kurus neinteresē pieaugušo rakstītie "palagi" "Facebook" un karstasinīgas diskusijas "Twitter". Tas gan nenozīmē, ka "TikTok" būtu jāuzskata vien par izklaidi nenobriedušiem prātiem – te paveras gan radošās izaugsmes iespējas, gan sociālpolitiskas aktivitātes.
Ja jums gadījumā nav ne jausmas, par ko ir runa, – Ķīnas tehnoloģiju gigantam piederošā "TikTok" platforma ir unikāla ar iespēju tās lietotājiem izveidot īsus, ne garākus par minūti, video un piedāvāt tos apskatīšanai pilnīgi visiem platformas lietotājiem. Darbības princips te mazliet atgādina "Instagram", tomēr saturs tiek pasniegts tikai krāšņu videoklipu formātā, un jums nav nepieciešamības ne ar vienu virtuāli draudzēties, lai varētu šo saturu baudīt.
Uzmanības centrā allaž ir pats video, nevis tā autora profils, līdz ar to jebkuram ir teorētiska iespēja te ātri kļūt par pasaules mēroga virālu slavenību. "TikTok" trumpis ir tā gudrais algoritms, kas zibenīgi izskaitļo, kāda satura video jūs skatāties, un attiecīgi piegādā jums bezgalīgu straumi ar jūsu mīļajiem kaķīšiem, tualetes jokiem, pārgalvīgiem driftiem un visu pārējo dzīvē svarīgo.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv