Lielāko daļu šo ieņēmumu nodrošināja SVOD jeb "Video pēc pieprasījuma" servisu abonementi, kuru radītie ieņēmumi pieauguši no nieka 14,6 miljoniem dolāru 2010. gadā līdz 11,7 miljardiem pagājušogad. Eiropas tirgū iesaistījās jauni spēlētāji, tostarp "Disney+", franču "Salto" un "Britbox". Saprotams, ka tik ievērojamu pieaugumu veicināja Covid-19 radītā situācija ar mājsēdi un pārvietošanās ierobežojumiem.
Eiropā 140,7 miljoni patērētāju abonē vismaz vienu SVOD servisu, liecina Apvienotās Karalistes uzņēmuma "Ampere Analysis" apkopotie dati. Tas ir pieaugums no 103,2 miljoniem 2019. gadā. EAO ziņojums uzrāda, ka straumēšanas giganti "Netflix" un "Amazon" ieguvuši lielāko ieņēmumu daļu šajā augošajā tirgū.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit