Lielāko daļu šo ieņēmumu nodrošināja SVOD jeb "Video pēc pieprasījuma" servisu abonementi, kuru radītie ieņēmumi pieauguši no nieka 14,6 miljoniem dolāru 2010. gadā līdz 11,7 miljardiem pagājušogad. Eiropas tirgū iesaistījās jauni spēlētāji, tostarp "Disney+", franču "Salto" un "Britbox". Saprotams, ka tik ievērojamu pieaugumu veicināja Covid-19 radītā situācija ar mājsēdi un pārvietošanās ierobežojumiem.
Eiropā 140,7 miljoni patērētāju abonē vismaz vienu SVOD servisu, liecina Apvienotās Karalistes uzņēmuma "Ampere Analysis" apkopotie dati. Tas ir pieaugums no 103,2 miljoniem 2019. gadā. EAO ziņojums uzrāda, ka straumēšanas giganti "Netflix" un "Amazon" ieguvuši lielāko ieņēmumu daļu šajā augošajā tirgū.
Pēc EAO aprēķiniem "Netflix" pagājušajā gadā nopelnīja 6,4 miljardus dolāru no 54,4 miljoniem abonementu 28 Eiropas valstīs, kas ir 55 procenti no kopējā Eiropas SVOD tirgus. "Amazon Prime Video" ar 29 miljoniem abonementu Eiropā un 1,1 miljardu dolāru ieņēmumiem iekarojis 19 procentus lielu tirgus daļu.
Krietni iepaliek citi globālie SVOD tirgus spēlētāji, tostarp arī "Disney+", kam ir aptuveni 10 miljoni abonementu Eiropā un 440 miljonus dolāru lieli ieņēmumi, kas atbilst 4 procentiem no tirgus. Tam seko sporta pasākumu straumētājs "Dazn" (4 miljoni abonentu Eiropā, 453 miljoni dolāru ieņēmumos). "HBO" (1,6 miljoni abonentu, 200 miljoni ieņēmumos 2020. gadā) un "Now TV", Eiropas straumēšanas serviss ar 1,9 miljoniem Eiropas SVOD klientu un 375 miljoniem dolāru ieņēmumos.
Serviss "AppleTV+" ar 12,2 miljoniem abonentu ir trešā lielākā SVOD platforma Eiropā, taču šī kompānija atsevišķi nenodala straumēšanas servisa ieņēmumus.