"Liepājas Mākslas foruma" pirmā diena tika aizvadīta mākslas, deju un mūzikas virpulī. Vakaru atklāja kuratores, mākslas zinātnieces Astrīdas Rogules izlolotā laikmetīgās mākslas izstāde "Izolācija", kurā izolācijas dažādību atspoguļo piecu Latvijas mūsdienu vizuālās mākslas meistaru — Leonarda Laganovska, Jura Artūra Putrāma, Kriša Salmaņa, Vilņa Vītoliņa un Armanda Zelča darbi. Vakara turpinājumā laikmetīgās dejas izrādē "Klavieres dejo Debisī" skatītāji piedzīvoja izcilās dejotājas Lizbetas Gruvēzas telpas meklējumus starp notīm, vijoties cauri pianistes Klēras Ševaljē klavierspēlei. Mākslas foruma atklāšanā durvis vēra leģendārais klubs "Kursa", kuru ieskandināja divi atraktīvi notikumi —modernā džeza grupa “Lupa” klausītājus priecēja ar rotaļīgu džeza skanējumu, izpildot skaņdarbus no gaidāmā albuma “Sketches of trees/Koki”, bet vakaru noslēdza diskotēka “Aldis Ermanbriks” ar 70.-90. gadu zelta repertuāru diskžokeju Ulda Meļķa un Zigmāra Miemja atskaņojumā.
Mākslas foruma otrā diena apmeklētājiem nesa iespēju mākslu ne tikai baudīt, bet arī pašiem piedzīvot — izglītojošās sarunās un meistarklasēs interesenti tuvāk iepazina laikmetīgās mākslas jaundarbu tapšanu, lai festivāla turpinājumā tos piedzīvotu ar paplašinātu izpratni. Vakara noslēgumā klausītāji piedzīvoja ceļojumu uz Ozīrisa un Izīdas valstību kopā ar Latvijas Radio kori un franču diriģentu Rolānu Erebedjānu. Skaniskais, mistiskais piedzīvojums “Mūžības rituāli” un tā centrālais, libāniešu komponista Zada Multakas radītais darbs "Khenkhenou" aizgrāba klausītājus, kuri izpildītājus sveica ar stāvovācijām. Visas dienas garumā kultūras namā “Wiktorija” izveidotajā kino dienā festivāla viesi iepazina trīs Eiropas kino režisorus un viņu radītos meistardarbus, ko piedāvāja prestižais “Rīgas Starptautiskais kino festivāls”.
Ar dzirkstošu, ģimenisku dzīvesprieku un dziļi cilvēcīgu laikmetīgās kamermūzikas programmu tika aizvadīta “Liepājas Mākslas foruma” trešā, noslēdzošā diena. Rīta cēlienā mazie un lielie apmeklētāji piedzīvoja objektu teātra izrāda “Mazais cilvēks” pirmizrādi, kuru kopā ar Liepājas Leļļu teātra komandu un piesaistītajiem profesionāļiem iestudējis režisors Ģirts Šolis. Bērnus un vecākus priecēja acīm neticami burvju triki, izrādes atjautīgi veidotais sižets un krāšņais vizuālais ietvars. Dienas turpinājumā festivāla apmeklētāji tikās brīvdabā — skvēru Avotu ielā, kas savā omulīgajā un ieskaujošajā paspārnē uzņēma režisores un horeogrāfes Kristīnes Brīniņas jaundarbu “Izdzīvot bērnus”. Izrāde ir par drosmi pārvarēt bailes un šaubas, par dažādu paaudžu savstarpēju uzticēšanos, vēlmi ieklausīties un būt sadzirdētiem. Lai saglabātu izrādes dokumentalitāti, pieci vecāki apguva savu bērnu kustības, izteiktās domas un radītās situācijas, kuras piedzīvoja paši un pārraidīja skatītājiem.
Mākslas forumu noslēdza izcilo beļģu mūziķu “Het Collectief” atskaņotais Olivjē Mesiāna apokaliptiskais, Vācijas karagūstekņu nometnē reiz pirmatskaņotais “Kvartets laika galam”. Programmas gaitā dažādu sastāvu skanējumā — no solo līdz kvartetam, sanākušie laikmetīgās mūzikas entuziasti piedzīvoja arī vienu no retajām iespējām Latvijā dzirdēt vizionāra Pjēra Bulēza novatoriskos skaņdarbus.
“Šī ir mūsu trešā viesošanās Liepājā, bet šī ir tik aizraujoša vieta, ka katru reizi atgriezties tajā ir kā pirmā. Koncertzāles akustika ir pasakaina, un tas ir viens no iemesliem, kādēļ ikreiz gaidām atgriešanos šeit. Festivāls ir lieliska laikmetīgās mākslas platforma, un spēlēt mūsu mūziku šeit, tik mazā pilsētā, bet koncertzālē ar tik profesionālu līmeni un komandu ir īsta bauda,” pēc koncerta atzina “Het Collectief” flautists Tons Frets (Toon Fret).
Pirms koncerta klausītāji bija aicināti uz muzikologa Dāvja Enģeļa vadītu pirmskoncerta sarunu, lai kopā ar pieaicinātajiem viesiem — Tomasu Dīltjensu no “Het Collectief” un muzikoloģi Baibu Kurpnieci izzinošās sarunās sagatavotos Mesiāna un Bulēza daiļrades piedzīvojumam.