Igauņu kolēģus interesē Latvijas Nacionālā arhīva pieredze un jaunievedumi klientu apkalpošanā pēdējos divos gados - kopējās tendences, pieprasījumu tēmas, elektronisko pakalpojumu īpatsvara pieaugums u.c aktualitātes, portālu "Delfi" informē Latvijas Nacionālā arhīva pārstāvji.
Igauņu kolēģi iztaujāja par LNA attālināto pakalpojumu sniegšanas pieredzi un īpaši ieinteresēta diskusija izvērtās par klientu apkalpošanas jautājumiem un LNA Izziņu un dokumentu izmantošanas nodaļas vienoto tālruņa numuru. "Zvanu centrs nodrošina ātru un profesionālu klientu apkalpošanu, īpaši jāuzteic Zvanu centra kolēģu darbs un sasniegumi Covid-19 ierobežojumu laikā", norāda LNA direktora vietniece Inguna Slaidiņa. Igaunijas kolēģi ieinteresējās arī par LNA piedāvāto elektronisko pakalpojumu klāstu, to pieejamību, virtuālo izstāžu un tūru piedāvājumu.