elektriba, latvenergo, vadi
Foto: LETA

Ņemot vērā sinoptiķu prognozes, ka daudzviet Latvijā gaidāmās lietusgāzes, vietām ar pērkona negaisu un vēja brāzmām, kas var sasniegt vētras spēku, AS "Sadales tīkls" strādās pastiprinātā režīmā, lai nedēļas nogalē klientiem nodrošinātu nepārtrauktu elektroenerģijas piegādi, tai skaitā festivāla "Positivus" laikā.

Piektdien un sestdien, AS "Sadales tīkls" elektrotīklu dispečeri un operatīvo izbraukumu brigāžu elektromontieri strādās pastiprinātā režīmā, lai nodrošinātu nepārtrauktu elektroenerģijas piegādi un vajadzības gadījumā - operatīvu elektroapgādes atjaunošanu "Positivus" festivāla laikā, portālu "Delfi" informēja "Sadales tīkls".

"Positivus" festivāls norisinās no piektdienas, 19.jūlija, līdz ar to AS "Sadales tīkls" pārcēlis arī visus elektrotīkla remontdarbus, kas varētu ietekmēt festivāla darbu uz vēlāku laiku un pastiprināti seko līdzi meteoroloģiskām prognozēm, lai nodrošinātu nepārtrauktu elektroenerģijas piegādi gan festivāla laikā, gan klientiem visā Latvijā.

AS "Sadales tīkls" piegādā elektroenerģiju vairāk nekā miljonam klientu visā Latvijā. Ņemot vērā iepriekš uzkrāto pieredzi elektroietaišu drošas ekspluatācijas nodrošināšanai vērienīgos pasākumos, uzņēmums atgādina par nepieciešamību rūpēties par elektroiekārtu drošu uzstādīšanu un izmantošanu - nepārslogot kontaktligzdas, pievērst uzmanību elektrības kontaktu tehniskajam stāvoklim, raudzīties, lai vadi būtu droši izvietoti. Ikvienam svētku dalībniekam un skatītājam ir jāatceras par savu un līdzcilvēku drošību elektroiekārtu tuvumā. Lielu pasākumu laikā ir būtiski rūpēties par savu drošību un neatstāt bez uzraudzības bērnus.

AS "Sadales tīkls" aicina iedzīvotājus būt uzmanīgiem un piesardzīgiem elektrolīniju un elektroiekārtu tuvumā, netuvoties elektroietaisēm, ja tajās ir iekārušies koki vai zari vai, ja zemē redz norautu elektrolīniju vadu, jo šāds iekārtu stāvoklis var apdraudēt iedzīvotāju dzīvību.

Iedzīvotājiem konstatējot elektroiekārtu bojājumu vai defektu, uzņēmums lūdz nekavējoties ziņot, zvanot uz "Latvenergo" Klientu servisa bojājumu pieteikšanas tālruni 80200404. Lai operatīvi un sekmīgi novērstu bojājumu, zvanot lūdzam nosaukt precīzu informāciju par bojājuma atrašanās vietu un kontakttālruņa numuru.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!