Marlena-Janaitis-0839
Vai pēdējos gados, kādai izrādei maz bijusi tāda reklāmas kampaņa kā Dailes teātra jaunākajam projektam "Marlēna"? Diemžēl māksla ir ļoti kaprīza dāma. Iespējams tikpat kaprīza kā 20. gadsimta noslēpumainā skatuves un ekrāna dīva Marlēna Dītriha. Režisores Ineses Mičules veidotais iestudējums drīzāk līdzinās muzikālām skicēm, pat ne koncertstāstam.

Vērtējums:

Dziesmu tekstos un scenārijā Marlēnu Dītrihu mēģinājuši minēt Evita Mamaja un Leons Briedis, bet mūzikā – Raimonds Pauls. Uzvedums pieskaras dažām Marlēnas Dītrihas biogrāfijas epizodēm. Kā atsevišķi tēli izcelti daži mīļākie un mīļākās, meita, daži kolēģi. Atsevišķi solo vai dueti mijas ar "runājošām" epizodēm (lielākoties atstāstījuma formā), piedāvājot it kā gatavas ilustrācijas, kuru vidū kā veiksmīgas var minēt varbūt tikai kādas trīs: mēmā kino parodiju "provēs pie Čaplina" ar asprātīgi izspēlēto kustību partitūru (horeogrāfe Inga Raudinga); seksuāla noslēpuma piestrāvoto sieviešu mīlas ainu starp Rēzijas Kalniņas Marlēnu un Ievas Pļavnieces Koko Šaneli; emocionāli uzrunājošo epizodi ar meitu (Ilze Ķuzule), kurā Marlēna demonstrē savu neieinteresētību Marijas dzīvē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!