Dailes teātris atkal klajā laidis jaunu kases grāvēju. Malači. Savu publiku vajag mīlēt un iepriecināt. Šoreiz brīnišķīgs āķītis – uz skatuves kā aktieris debitē jaunais, šiverīgais un atraktīvais Jurijs Djakonovs, kurš nesen Dailē debitēja arī kā režisors, iestudējot Tenesija Viljamsa "Tetovēto rozi" Mazajā zālē.
Vērtējums:
Izrādes "priekšrakstos" atradu šādu retorisku jautājumu: "Kā lai nabaga killers izpilda savā karjerā svarīgāko pasūtījumu, ja viņam visu laiku traucē blakus esošais nejēga?" Skatoties izrādi un pamatojoties uz notikumu loģiku, skatītājam atbilde gan varētu būt gluži skaidra – to nejēgu vajag ātrāk nošaut. Taču jāatceras, ka formālā notikumu shēma labās komēdijās ir tikai atspēriena dēlītis, ar kura palīdzību jo krāšņi saplaukt aktiermeistarības ziediem, kur nav tik svarīgi "ko spēlē", bet – "kā spēlē".