No šodienas raugoties, šķiet, gluži neticami, ka krievu režisoram Konstantīnam Bogomolovam Latvija bija pirmās "ārzemes" - Liepājas teātra "Stavangera. Pulp people" 2012. gada rudenī ir viņa pirmais iestudējums ārpus Krievijas. Bogomolova inscenējums Liepājā ir izrāde-metafora un ļoti skaudrs mūsdienu cilvēka iekšējās pasaules rentgens. Turklāt tā bija jauna pieredze mūsu teātrim ar galēju atsvešinājumu aktierspēlē, tomēr nepazaudējot katra aktiera personības klātbūtni.
Bogomolovs intervijās vairākkārt uzsvēris savu pārliecību, ka mūsdienīgs aktieris ir erudīta, izglītota, elastīga un domājoša personība. Šāds aktieris ir pilnvērtīgs sadarbības partneris režisoram un darbs var noritēt, pamatojoties uz pilnīgu savstarpēju uzticēšanos. Tādēļ arī var saprast, kāpēc ikvienā teātrī viņš ir ļoti gaidīts. Un vēlējāmies sagaidīt Bogomolovu šopavasar atkal Liepājā, kur bija plānots iestudēt Turgeņeva lugu "Mēnesis uz laukiem", tomēr dzīve izdarījusi savas korekcijas...
2013. gada pavasarī Konstantīns Bogomolovs uz galvenās Krievijas skatuves - A. Čehova Maskavas Dailes teātrī iestudēja "Ideāls vīrs. Komēdija". Uzvedums veidots pēc Oskara Vailda darbu motīviem, papildus ievelkot štrihus arī no Čehova, Šekspīra, Puškina... Izrādē iespējams ieraudzīt Krieviju tās pēdējā desmitgadē, ar visiem sāpīgākajiem šīs sabiedrības augoņiem. Kā rakstīts presē - Bogomolovs koncentrētā veidā izrādes stāstā atspoguļo visu to, kas cilvēkiem sāp un par ko tie blogojuši sociālajos tīklos - no viesstrādnieku problēmām līdz olimpiskajām spēlēm Sočos, no homoseksualitātes fobijām līdz baznīcas mafijai, no lēta šovbiznesa līdz adopcijas likumdošanas absurdiem, veidojot asu sociālo satīru.