Nacionālā teātra jaunākajā muzikālajā izrādē "Kabarē", kuru iestudējusi Indra Roga, nav mazums elementu, kas patiešām sagādā prieku. Šajā krāšņajā skatuves stāstā, kurā, redzams – ieguldīts daudz pūļu, centrā izvirzījies cilvēcīgi dramatiskais attiecību stāsts starp Marijas Bērziņas Šneidera jaunkundzi un Egila Melbārža Šulca kungu. Līdzās tam gaumīgi kariķēta, taču žanra robežās koša un asprātīga ir Maijas Doveikas prieka meitas – Kosta jaunkundzes šiverēšana.
Vērtējums:
Marijai Bērziņai un Egilam Melbārdim lieliski izdevies koncentrētā veidā atklāt tos traģiskos motīvus, kas saistīti ar nacistu nākšanu pie varas (20. gs. 30. gadi). Tostarp – rasisms, antisemītisms, totalitārisms. Žēl, ka režisore nav uzticējusies aktieriem, un inscenējumu pieblīvējusi ar uzbāzīgi ilustratīvām detaļām – tiek demonstrēti dokumentāli videokadri, kur redzami kailu bezpalīdzīgu cilvēku augumi, nevainīgās (vai infantilās?) Zanes Dombrovskas atveidotās skolnieces rokā likta sešstūrzvaizne, bet kokteiļglāzēs – karodziņi ar kārškrustu utt. Vienā mazā epizodē, kurā Egila Melbārža Šulcam tiek zīmīgi norādīts, ka viņš nav vācietis, viss tāpat ir skaidrs un šī anturāža kļūst par ilustratīvi didaktisku acī bakstīšanu.