Pirmās piecpadsimt minūtes Nacionālā teātra jauniestudējumā "Migla" mulsina, bet pamazītēm, vēl aizvērtā priekškara spraugā parādoties Ingas Misānes večiņai, spēles noteikumi Indras Rogas jaunajā izrādē iepatīkas arvien vairāk. Prieks par formu un teatrālās spēles stilu manu prātu patīkami kņudina vēl vairākas dienas pēc pirmizrādes.
Vērtējums:
Spāņu klasiķis Migels de Unamuno savā darbā miglu ļauj interpretēt visai dažādi,vairākās nozīmēs miglu var mēģināt lasīt arī NT lielās zāles inscenējumā. Migla" varētu būt gan dzīve, gan mīlestība, gan māksla. Par režisores iespējamo vēlmi pētīt sevi mākslā mani uzvedināja (protams, komplektā ar varoņu dialogu un monologu zemtekstiem) spēles varoņiem piedāvātie, kino uzņemšanas laukumos redzētie saliekamie "režisoru krēsli".