Latvijas Nacionālā teātra LMT Jaunajā zālē 26. martā pirmizrādi piedzīvos Kaspara Zvīguļa monoizrāde "Melot(?)!", kas veidota pēc Denī Didro darba "Paradokss par aktieri" motīviem. Iestudējuma režisors Pēteris Krilovs.
Kopš Aristoteļa “Poētikas”, kur pirmo reizi tiek teoretizēts par teātra praksi, diskusija par to, kas ir teātris un kā to darīt pareizi, ir nebeidzama. Ko aktieris dara, kad viņš vai viņa spēlē uz skatuves? Ko nozīmē - “spēlēt”? Vai aktieris pārnes reālās dzīves izpausmes skatuves varoņu emocijās, vai tā tomēr ir kaut kāda “cita dzīve”? Vai un kā aktieris melo? Tie ir tikai daži no jautājumiem, uz kuriem aktieris Kaspars Zvīgulis mēģinās publiski atbildēt, par pamatu izmantojot 1778. gadā uzrakstīto franču filozofa un mākslas teorētiķa Deni Didro darbu “Paradokss par aktieri”. Izrādās, 250 gadu veci aktierus un teātri mīloša autora teksti mums uzdod tos pašus mūsdienu jautājumus. Vai “spēlēt” ir “Melot” (?)!