Par darbu ar dramatiskā teātra aktieriem runā horeogrāfi Alberts Kivlenieks, Guntis Spridzāns, Elīna Lutce, Agate Bankava un režisori Māra Ķimele un Viesturs Meikšāns. Par kustību un dzimti reflektē mākslas zinātniece Jana Kukaine, bet par kustības pētniecību, tās fizisko, psiholoģisko un filozofisko dabu raksta horeogrāfe un pedagoģe Santa Grīnfelde.
Rubrikā "Process" – par pagājušās sezonas pēdējām un šīs sezonas pirmajām pirmizrādēm Latvijas teātros. "Marķīzi de Sadu" Jaunajā Rīgas teātrī recenzē Edīte Tišheizere, "Klūgu mūku" Nacionālajā teātrī – Maija Svarinska, savukārt divi raksti veltīti krievu literatūras iestudējumiem - Deniss Hanovs raksta par V. Nastavševa "Ciķiem" Jaunajā Rīgas teātrī un Uģis Segliņš par Puškina "Mazajām traģēdijām" Valmieras teātrī. Undīne Adamaite piedāvā apskatu par to, kā un kāpēc uz Latvijas teātru skatuvēm nonāk padomju laikā rakstītās latviešu autoru lugas. Andra Rutkēviča analizē A. Morfova iestudētās "Svinības" Dailes teātrī, Ieva Rodiņa – Valmieras Vasaras festivālu, kura centrā šogad bija izrādes bērniem. Edīte Tišheizere dalās pieredzētajā vēl kādā festivālā – "Baltijas rampa", atjaunojot žurnāla lappusēs rakstus par amatierteātru kustību.