Foto: Publicitātes foto
Decembra vidū iznācis žurnāla "Teātra Vēstnesis" ceturtais numurs. Žurnāla Tēma veltīta mārketingam kā teātra "sejas" un "vārda" radīšanas rīkam, izrāžu pārdošanai kā prognozēšanai. Tēmas redaktore ir Ieva Anševica, Teātra Vēstneša producente.

Sadaļā "Process" Undīne Adamaite raksta par JRT jaunā kursa pirmo uznācienu "Kalpa zēna vasara. Sākums", Tatjana Zeļmanova un Mārīte Gulbe aplūko Valmieras teātra jaunākās izrādes "Apmaiņa" un "Fantočini noslēpums", Ieva Struka recenzē vēstures un šodienas sasauci JRT izrādē "Latviešu laupītāji" un mūzikas namā Daile producētajā iestudējumā "Veidenbaums un Veidenbaums. Divi brāļi". Savukārt Inta Balode reflektē par dejas un vārda mijiedarbību Nacionālā teātra iestudējumā "Visas manas vājības ir tavas lūpas". Sadaļas noslēgumā par Latvijas teātra kopainu, kāda tā paveras, skatoties no malas, diskutē igauņu teātra zinātniece Anneli Saro un lietuviešu kritiķis Vaids Jauniškis.(Publikācija sadarbībā ar portālu kroders.lv)

Par JRT darbu īstās auditorijas uztaustīšanai raksta Andra Rutkēviča, par teātra, mākslinieciskās programmas, skatītāju intereses dažādiem aspektiem sarunājas Nacionālā teātra producēšanas daļas vadītāja Ilona Matvejeva un ilggadējā Dailes teātra mārketinga un komunikācijas direktore Indra Rubene-Vīlipsone, par mazo un lielo teātru atšķirīgo stratēģiju un taktiku spriež "Dirty Deal Teatro" direktore Anna Sīle un mūsu Baltā nama sabiedrisko attiecību speciāliste Irbe Treile.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!