Angļu sufražiste Emīlija Deivisone, latviešu komponiste Felicita Tomsone un lugas "Pūt, vējiņi!" protagoniste Barba izrādē kļūst par arhetipiskiem tēliem, kas palīdz atklāt mūsdienās joprojām aktuālo dzimumu vienlīdzības problemātiku. Horeogrāfe Agate Bankava atzīst, ka lielākais izaicinājums darbā pie izrādes bija "dažādās sievietes sejas sabiedrībā – to iepazīšana un apzināšana". Savukārt, kā būtiskāko aspektu viņa izceļ sarunas par sievietes balsi nozīmību laikā, kad pašas sievietes to mēdz apšaubīt. Tam pievienojas arī Inta Balode: "Man izaicinājums ir vispār saprast, ko es pati domāju par sievietes balss jautājumiem. Tā patriarha ēna laikam ir tik stipra, ka pat klusi domāt grūti, kur no vēl runāt."
Komponists Platons Buravickis stāsta, ka dzimumu vienlīdzības tēma viņam ir tuva: "Maz kāds par to runā. Un, ja kāds sāk runāt, tad dažreiz to agresīvi uztver. Varbūt ar mūsu "runāšanas" veidu labāk sapratīs…"