Žurnāla "Procesa" sadaļā recenzētas izrādes " Svešinieki vilcienā" un "Perfektā teikuma nāve" Latvijas Nacionālajā teātrī, "Esiet sveicinātas, skumjas" Dailes teātrī, Mihaila Čehova Rīgas krievu teātra iestudējumi "Par spīti" un "Čaks. Rīga. Sieviete", "Klāvas tantes skūpsts" Jaunajā Rīgas teātrī, Liepājas teātra jauno aktieru "parādes portrets" – uzvedums "Upe", jauno režisoru darbi "Dirty Deal Teatro" – "Konklāvs" un "Saule riet Austrumos", un turpat uzvestie "Piederības vingrinājumi", kā arī teātra trupas "Kvadrifrons" radītā "Ciešamā kārta". Par šīm izrādēm raksta Edīte Tišheizere, Undīne Adamaite, Ieva Struka, Lauma Mellēna-Bartkeviča, Jevgeņija Šermeņeva, Dita Jonīte, Gundega Saulīte, Andra Rutkēviča un Juta Ance Ķirķis.
Apjomīga ir numura tēma – "Teātris un domubiedri", ko kūrējusi žurnāla un portāla "teatravestnesis.lv" redaktore Juta Ance Ķirķis. Tā no dažādiem skatpunktiem analizē tā saukto neatkarīgo teātru situāciju Latvijā un ārvalstīs. Izvēle strādāt ārpus valsts teātru struktūras un šādas izvēles sekas atklājas dramaturģes un aktrises Ances Muižnieces, horeogrāfes Janas Jacukas, aktiera Matīsa Budovska, producentes Annas Ulbertes un režisora, aktiera, dramaturga Klāva Meļļa rakstītajās dienasgrāmatās. Par savu misiju, darba apstākļiem, mērķauditorijas un līdzekļu meklēšanu, kā arī citām problēmām vairākās diskusijās Ģertrūdes ielas teātra vadītājas Maijas Pavlovas un režisores Lienas Šmukstes vadībā sarunājas Latvijas un ārvalstu neatkarīgo teātru vadītāji. Producente Jevgeņija Šermeņeva uzrakstījusi vēsturisku pārskatu par nevalstisko teātru kustību Krievijā. Tēmas materiāli sanākuši tik apjomīgi, ka pilnībā publicēti portāla "teatravestnesis.lv" brīvpieejā.