Katru reizi, kad iegādājamies kādu ārzemju preci, mēs vienlaikus ieguldām svešas, nevis savas kultūras attīstībā. Kā sekmēt vietējās kultūras patēriņu arī pārtikā?
Aigars Plotkāns un Rihards Plotka iesaka likvidēt pārtikas importu un sākt strādāt ar patērētāju, lai izveidotu jaunu patēriņa kultūru, kas balstīta uz nacionāliem ēdieniem un produktiem. To jāpasludina kā vienu no prioritātēm. Eksperti arī iesaka ieguldīt līdzekļus tiešpirkšanas kultūras attīstībā, kā arī precizēt normatīvos aktus, lai pārtikas iepirkumos skolās un iestādēs spētu uzvarēt nevis lētākais, bet tepat ražots piedāvājums.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit