Tuvākajā laikā kampaņā "Saliec Virssieriņu" izvēlētais un saražotais produkts būs pieejams visiem dziedātājiem, dejotājiem un šo svētku cienītājiem veikalos visā Latvijā visas vasaras garumā. Turklāt šo īpašo sieriņu baudīt varēs arī diasporas latvieši Lielbritānijā.
"Jaunu produktu izstrāde ir pārdomāts process, kas ilgst vairākus mēnešus, nereti pat gadu. Taču šoreiz, godājot Dziesmu un deju svētku tradīciju un novērtējot sabiedrības atsaucību "Saliec Virssieriņu" kampaņas iesaistē, mūsu komanda ielika visu savu enerģiju, lai rekordīsā – nepilnu divu mēnešu laikā – radītu tautas izvēlētu biezpiena sieriņu. Mums prieks, ka teju visi tirdzniecība tīkli izrādījuši interesi šo īpašo "Kārumu" nogādāt līdz pat mazākajiem piemājas veikaliņiem visos Latvijas stūru stūros, gādājot par svētku sajūtu ikvienam kārumniekam visas vasaras garumā. Prieks arī par mūsu partneru ieinteresētību Lielbritānijā – jau saražots pirmais eksporta pasūtījums, kas pavisam drīz dosies ceļā, lai iepriecinātu arī diasporas latviešus," stāsta Ilva Veidemane, "Food Union" piena produktu zīmolu vadītāja.