Iepirkumu par pasākuma rīkošanu izsludināja "Rīgas investīciju un tūrisma aģentūra". Tajā uzvarēja SIA "Ideju institūts".
Pasākuma koncepcija ir dot iespēju augstas klases gastronomijas piedāvājumu baudīt par demokrātiskām cenām estētiskā, vizuāli pievilcīgā un komfortablā vidē.
Rīgas Dziesmu svētku restorāns būs viena no vietām, kur būs iespējams vērot Dziesmu un deju svētku nozīmīgākos notikumus uz lielā ekrāna. Centrālā svētku notikuma tematikai tiks pieskaņoti arī katras restorāna darbības dienas muzikālais noformējums un aktivitāšu programma.
Pasākuma namatēva lomu un rūpes par muzikālo noformējumu uzņemsies aktieris un radio dīdžejs Arturs Krūzkops.
Restorāna piedāvājumā tiks izcelti konkrēti, Latvijai un tās kultūrai raksturīgi produkti, vienlaikus dodot restorāniem pilnu radošo brīvību savas unikālās ēdienkartes izveidē.
Svētku kopējās ēdienkartes vadmotīvs būs Latvijā pieejami un populāri produkti, piemēram, bietes, kazas siers, brieža, stirnas, strausa, cūkas un liellopa gaļa, mencas, stores, laši, meža ogas, zaļumi – lakši, nātres un kumelītes, ziedu medus, kā arī Latvijā ražoti sieri.
Savu vēlmi piedalīties šī projekta realizācijā apstiprinājuši restorāni "Barents", "Ferma", "Entresol", "Whitehouse", "Osta", vīna bārs "Garage", "Chef’s Corner" un bāri "BBārs" un "Gimlet".
Kā ziņots, Dziesmusvētki noritēs no 30. jūnija līdz 9. jūlijam.