Neraugoties uz publicitāti, ko ap sevi radījusi apburošās un talantīgās Nikolas Kidmenas kronētā "Mazulīte", kādā no intervijām aktrisei pat sūrojoties, ka ir nogurusi no orgasmu attēlošanas ekrānā, daļu skatītāju varētu pārsteigt, ir tas, ka "Mazulīte" patiesībā nav nedz īpaši provokatīva, nedz, uzdrīkstēšos teikt, arī pārmēru erotiska. Tā ir pat negaidīti romantiska un labsirdīga (par šī vārda izvēli droši varam strīdēties), kas man bija viens no filmas lielākajiem pārsteigumiem. Taču tās izrādīšana pašmāju kinoteātros šķiet lielisks iemesls, lai pievērstu uzmanību, kā Holivuda ir mainījusi pieeju seksualitātes attēlojumam kino.
No aktrises par režisori pārtapusī nīderlandiete Halīna Reijna savas otrās Holivudas studijas "A24" paspārnē tapušās filmas (ASV viņa pirms pāris gadiem veiksmīgi debitēja ar asprātīgo šausmeni "Vieni vienīgi līķi") stāstam izvēlējusies vienu no populārākajām erotiskās drāmas variācijām – šķietami ideāls laulātais pāris, aiz kuru veiksmīgajām karjerām, bērniem, savrupmājas u. c. laimīgas, pārtikušas, piepildītas dzīves atribūtiem slēpjas nepiepildītas seksuālās vēlmes – zemdegas, kas pamazām saēd dvēseli un sagrauj cilvēku no iekšpuses.
Tieši tas, kā varam nojaust, notiek ar Kidmenas atveidoto Romiju – ārēji vienlīdz pārliecinošu karjeristi ar vadošu amatu lielā robotikas uzņēmumā un ģimenes māti. Viņai ir teju 20 gadus ilga laulība ar Antonio Banderasa eleganti nospēlēto teātra režisoru Džeikobu, taču ne reizi nav bijis orgasma un laika gaitā, kā nojaušams, izveidojusies atkarība no BDSM pornogrāfijas. Tāpēc, kad liktenis viņai atsūta Harisa Dikinsona huligāniski pašpārliecināto praktikantu Samuelu, beidzot Romijas vēlmes piepildās – jo Samuels vien no dažiem viņas žestiem nolasa, ka Romija patiesībā vēlas nevis pakļaut citus, bet tikt pakļauta.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv