Viņš intervijā pauž viedokli, ka filmu skatītāji varētu uztvert dažādi, kā arī norāda, ka viņa galvenais uzdevums bijis šo filmu uztaisīt. ”Viss, ko darīju, bija veltīts tam, lai novestu projektu līdz galam. Pārējais attiecībā uz filmu līdzinās cilvēka dzīvei sabiedrībā, ģimenē vai uz ielas, kad viņš kā savas personīgās individualitātes pārstāvis satiekas ar citu pasauli, kas nemaz nav gatava viņa satikšanai”.
Jautāts, vai naudas trūkums ir vienīgais iemesls, kāpēc latviešu spēlfilmas bieži ir vārgulīgas, bet varbūt vainojama arī ideju nabadzība, Paškēvičs atbild: ”Neticu, ka mums nav ideju un talantīgu cilvēku. Kinematogrāfs ir ļoti daudzslāņaina tehnoloģisku, finansiālu un cilvēcisko attiecību summa, tāpēc domāju, ka jaunie režisori vienkārši noiet malā, jo nespēj izturēt spriedzi. Viņi nav radīti, lai nodarbotos ar producēšanu. Nevajag viņus tā pārbaudīt. Tāpēc naudas jautājums ir galvenā un vissvarīgākā problēma.