"Kādreiz filmām bija pievilkšanās spēks. Tās bija par īstiem cilvēkiem, kuri dara reālas lietas," norāda Frīdkins. "Taču tagad mums ir Betmens, Supermens, Dzelzs vīrs, Atriebēji un Bada spēles - lietas, kuras man nav nekādas vēlēšanās redzēt."
Frīdkina pazīstamākās kinolentes ir "The Exorcist" ("Sātana izdzinējs") un "The French Connection". Režisors atzina, ka 70.gados viņa kinolentes izkonkurējušas filmas, kuras lielās studijas ar aprēķinu veidojušas iespējami plašākai mērķauditorijai. "Manas filmas tad palika ārpus kadra," viņš teica.
Frīdkins pamanīja industrijā notiekošās izmaiņas 1977.gadā, kad uzņēma kinolenti "Sorcerer" par četru vīriešu mēģinājumu ievest nitroglicerīna kravu Dienvidamerikā. Lai arī Frīdkins to uzskata par savu labāko filmu, tā palika tikpat kā nepamanīta, jo togad klajā nāca zinātniskās fantastikas grāvējs "Star Wars" ("Zvaigžņu kari").
Frīdkins uzskata, ka mūsdienās režisoriem vislabākā vieta esot televīzija un straumēšanas pakalpojumi, kas veido tādus augstas raudzes seriālus kā "True Detective" un "House of Cards" ("Kāršu nams"). "Varoni var attīstīt ilgākā laika posmā. Sižets ir sarežģītāks un dziļāks nekā kino," uzskata režisors. "Daudzi mūsdienu filmu režisori pāriet uz televīziju. Tā tagad ir labākā vieta, kur strādāt."
To skaitā ir arī Frīdkins, kurš patlaban gatavo scenāriju telekanāla HBO seriālam par amerikāņu aktrisi un seksa simbolu Meju Vestu.
Frīdkins izveidojis vairāk nekā 30 filmas, dokumentālos sižetus un televīzijas seriālus. Viņa jaunākā kinolente "Killer Joe" 2011.gadā piedalījās sacensībā par Venēcijas kinofestivāla "Zelta lauva" balvu.