Tikai likumsakarīgi, ka augot reklāmas kvalitātei un daudzveidībai, produktu vai pakalpojumu popularizēšanā iesaistās arī pazīstami mākslinieki. Pat "Oskara" balvām nominēti un tās saņēmuši režisori nesmādē reklāmas žanru un rada miniatūras kinofilmas. Pavisam nesen, augusta izskaņā, sociālos tīklus uzspridzināja Spaika Džonzes veidotā reklāma zīmola "Kenzo" jaunākajam aromātam. Vērīgākie režisora daiļrades cienītāji gan nekavējās norādīt, ka meistars citē pats sevi – 2001. gadā radīto un ar "Grammy" godalgoto "Fatboy Slim" dziesmas "Weapon of Choice" klipu ar Kristofera Volkena žilbinošo deju. Tas gan nav traucējis Džonzes jaunākajam veikumam savāk jau teju divus ar pusi miljonus skatījumu "Youtube".
Arī Latvijā tapušas vairākas mākslinieciski aizraujošas lentes, kas primāri paredzētas kāda notikuma atbalstīšanai. Nupat "Adwards 2016" galveno balvu – "Grand Prix" – saņēmusi režisora un mūzikas klipu autora Roberta Kuļenko veidotā reklāma "Brauc uz Liepāju izvējoties". Taču visspilgtākas piemērs ir īsfilmas, kas globālajā tīmeklī parādās, tuvojoties festivālam "Piena svētki", un allaž kļūst par grāvējiem. Vienu no tām – "Zudušo draugu meklējot" – 2015. gadā veidoja teātra režisors Vladislavs Nastavševs.