Latvijas kinoteātros šobrīd tiek demonstrēts Kristofera Nolana jaunākais veikums, kara drāma "Denkerka", raisot domas par šī darba līdzību (vai nelīdzību) ar režisora līdzšinējām filmām. Arīdzan portālā "Delfi" bija lasāma filmas recenzija, kurā pieļauj, ka "Denkerka" beidzot varētu būt iemesls, lai Nolans ne tikai tiktu nominēts, bet arīdzan saņemtu prestižo "Oskara" statueti.
Taču neba nu mums par to lemt, tāpēc esam apkopojuši deviņas filmas, kas tapušas pirms "Denkērkas", lai ieskicētu Nolana māksliniecisko stilu un talanta specifiku, kas izceļ viņu starp citiem režisoriem. Nolans viennozīmīgi ir eksperimentētājs, kas bezbailīgi rotaļājas ar trauslo robežu starp izklaidējošo un intelektuālo kino, turklāt ar robežām – gan iekšējām, gan ārējām – jātiek galā ir arī viņa filmu galvenajiem varoņiem.