Āraišos noslēgusies filmēšana pēdējos gados Latvijā vērienīgākajam kino projektam par mūsdienām — studijas "Riverbed" spēlfilmai "Nekas mūs neapturēs". Filmai paradoksālā kārtā vienlaikus uzsākts gan montāžas, gan demontāžas process – režisors Andris Gauja sācis montēt uzņemto materiālu, kamēr pie Āraišu (Drabešu) vējdzirnavām sākti nojaukšanas darbi filmas daudzstāvu dekorācijām, portālu "Delfi" informē Latvijas Nacionālā kino centra pārstāve Kristīne Matīsa.
Režisora Andra Gaujas un operatora Aleksandra Grebņeva veidotā spēlfilma "Nekas mūs neapturēs" ir Latvijā pirmā filma par mūsdienām, kuras vizuālajam spēkam mākslinieka Jurģa Krāsona vadībā tika uzbūvēti divi daudzstāvu kinopaviljoni. Viens no tiem imitēja piecstāvīgu vējdzirnavu interjeru un tika filmēts ziemas sezonā Andrejsalā, bet otrs paviljons, vasarā uzbūvēts Āraišos, kalpoja filmēšanas vajadzībām kā pilnībā iekārtota, futūristiski iespaidīga dzīvojamā māja. Tieši filmā "Nekas mūs neapturēs" pirmoreiz pēc renovācijas atkal griežas leģendāro Āraišu vējdzirnavu spārni, kas filmas vajadzībām tika aprīkoti ar LED apgaismojumu kopumā 400 metru garumā. Pie dzirnavām savulaik uzņemtas daudzas citas nozīmīgas Latvijas filmas – "Purva bridējs" (1966), "Vella kalpi" (1970), "Mērnieku laiki"(1968), "Limuzīns Jāņu nakts krāsā" (1981) u.c.
Āraišu dzirnavās tika realizēts filmas "Nekas mūs neapturēs" otrais, apjomīgākais filmēšanas periods, un dekorācija bija pilnībā pielāgota gan eksterjera, gan interjera kadriem. Mēnesi ilgā filmēšana noritēja naktsmaiņās, kas bija izaicinājums visai filmēšanas grupai, taču sniedza neatkārtojamas gaismas priekšrocības. Andris Keišs savā "Instagram" kontā raksta: "Viens no smagākajiem filmēšanas posmiem manā dzīvē ir pagājis. (…) Bet — tie neticami skaistie saulrieti un saullēkti… Tie deva neticamu jaudu."