Kā atklāj filmas veidotāji, arī sociālo mediju vidē nerimstas diskusijas par filmu. Skatītāji par filmu aktīvi izsakās arī sociālajā tīklā "Twitter", savukārt jauniešu vidū populārs kļuvis filmas "Instagram" konts.
Filmas producente Antra Cilinska uzskata, ka filmas panākumi skaidrojami ar to, ka tā uzrunā dažādu paaudžu skatītājus: "Mēs esam pamanījuši, ka filmu arvien vairāk skatās ģimenes. Vecāki vēlas parādīt bērniem savu jaunību, savukārt saviem vecākiem atklāt, kādi paši toreiz bijuši. Esam saņēmuši daudz komentāru par to, ka pēc filmas noskatīšanās ģimenēs notikušas interesantas sarunas. Jaunieši ierauga savus vecākus citā gaismā un tajā pašā laikā arī paši spēj identificēties ar filmas stāstu, jo pēc būtības jau daudz nekas nav mainījies. Tāpat prieks, ka skolotāji uz filmu ved klases un jaunieši to noskatās kopā ar saviem klasesbiedriem un pēc tam skolā pārrunā redzēto."