Filma "Dvēseļu putenis" ir Latvijas šā gada pieteikums ASV kinoakadēmijas balvai "Oskars" kategorijā "Labākā ārvalstu filma". Taču šī sacensība nozīmē ne tikai satrauktas gaidas un klusu īkšķu turēšanu, cerībā uz panākumiem, bet arī savlaicīgu mārketinga un sabiedrisko attiecību kampaņu. Tā ietver arī filmas veidotāju sarunas ar medijiem un nenogurstošu mums tik ļoti nozīmīgā stāsta skaidrošanu ārzemju žurnālistiem.

Covid-19 izraisītās globālās pandēmijas dēļ arī 93. "Oskara" balvas ceremonija tikusi pārcelta un notiks 2021. gada 25. aprīli, nevis kā ierasts februārī. Taču ne tikai pati prestižā ceremonija, bet arī visa sacensība – "Oscars Race" – filmu mārketinga un sabiedrisko attiecību kampaņas šogad norisinās tiešsaistē un filmas komandai ir jāpiemērojas šī virtuālā "Oskara" spēles noteikumiem. Viens no veidiem kā filmu veidotāji sevi reklamē, ir virtuālie seansi un virtuālās jautājumu un atbilžu sesijas.

"Delfi" lasītājiem ir unikāla iespēja noskatīties kā filmas "Dvēseļu putenis" radošo komandu intervē tādi starptautiski kino žurnālisti kā – Vendija Mičela (Wendy Mitchell), "Screen International" redaktore, filmu žurnāliste un festivālu konsultante; Toms Greiters (Tom Grater) starptautiskais filmu reportieris, "Deadline Hollywood" reportieris un Džo Ņūmaiers (Joe Neumaier), kino kritiķis un žurnālists tādos medijos kā "WOR MovieMinute", "NY Times", EW, "Time", "Washington Post" un "London Observer".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!