Amēlija - 4
Foto: Vida Press
Vai atceraties, kāda bija pasaules kino aina pirms 20 gadiem? Savu uzvaras gājienu turpināja Holivudas blokbāsteri, kuriem nu talkā nāca arī straujā datortehnoloģiju evolūcija. Par šo periodu Normunds Naumanis izteicās, ka kino atkal mēģina apzināt sevi – vai tas būs “mākslas un pasaules pašizziņas forma”, vai arī “izklaides industrija un līdz perfekcijai nopulēts šovbizness”. Šajā brīdī uz kinoekrāniem nonāca franču komēdija “Amēlija” – šķietami neliela un ekstravaganti jokaina filma par dīvainu jaunu sievieti, kas meklē dzīves jēgu tikpat neparasti atainotā Parīzē, – un kļuva par kases grāvēju ne tikai Eiropā, bet arī ASV. “Amēlija” ir kino, kam izdevās apvienot abas minētās pasaules – mākslu un izklaidi – unikālā kombinācijā, vienlaikus iezīmējot arī daudzas turpmākās kino attīstības tendences 21. gadsimtā.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Nosaki "Delfi" auditorijas mīlētākos autorus "Delfi autoru balsojumā 2024"!Iepazīsties ar visiem autoriem un viņu saturu ŠEIT