Viens no sadaļas gaidītākajiem darbiem ir Maksima Nakonečnija "Tauriņa redze" - šī gada Kannu kinofestivālā pirmizrādīts stāsts par okupantu gūstā nonākušu Ukrainas gaisa izlūkošanas eksperti, kas pēc spīdzināšanas un seksuālas vardarbības atgriežas pasaulē, kas viņu glorificē un demonizē, apgrūtinot tuvošanos iekšējai un ārējai kopībai. Seansā piedalīsies filmas galvenās varones lomas atveidotāja Rita Burkovska.
Šajā programmā tāpat gaidāms Maidana laika disidenta Oļega Sencova jaunākais darbs "Degunradzis", kas seko jauna vīrieša ceļam deviņdesmito gadu Ukrainas kriminālajās aprindās, ar lodēm bārstītam ceļam pazemes pasaules zenītā un neizbēgamajam kritienam, un centieniem tapt pestītam.
Vēl viena Kannu kinofestivāla konkursante, Dmitro Suholitkija-Sobčuka filma "Pamfirs" izvēlas cita veida valodu, lai runātu par Ukrainā notiekošo - etnogrāfiski uzlādētā un kriminālkomēdijas žanrā ieturētā filma jauc mitoloģiju, spilgtu vizuālu valodu un simbolismu aizraujošā ekrāna piedzīvojumā.
Savukārt dubultseansā "ARCHITECT’S CUT" iekļautā Oleksija Radinska filma "Bezgalība saskaņā ar Florianu" izgaismo kāda modernisma laika arhitekta cīņu ar kapitālisma milzi, lai nepazaudētu savu meistardarbu un ikonisku pilsētas ainavas sastāvdaļu - Kijivas "lidojošo šķīvīti" jeb krāsu un mūzikas saspēlei veltītu koncertzāli.
Pirms vairāku filmu seansiem gaidāmi Kijivas Kritiķu nedēļas veidotāju - Darjas Badioras un Serhija Ksaverova - ievadi.
Tāpat festivāla laikā gaidāma paneļdiskusija "Kā dekolonizēt medijus: kritiska kultūras žurnālistika Austrumeiropā", kas pievērsīsies Austrumeiropas tēlam Rietumu mediju acīs un paša reģiona kultūras veidotāju darbos, savukārt sarunā "Rietumnieciskošana un Austrumeiropas kino" tiks iztirzāts priekšstats par Eiropas austrumiem kā perifēriju un izvērtēta "maigās varas" izmantošana kulturālās kolonizācijas procesos.