Filmas centrā ir jau medijos zināmā uzņēmuma "Arvik" kodols, norāda Melberga. Notikumu pamatā ir stāsts par bijušajiem ieslodzītajiem, kuri, beidzoties vētrainajiem deviņdesmitajiem, nolēma dibināt parādu piedziņas uzņēmumu, ļaujot mums minēt, kāpēc viņu darba efektivitāte ir ievērojami augstāka nekā daudziem līdzīgiem uzņēmumiem.
Kā atgādina Melberga, Ieva Ozoliņa zināma ar īpašu talantu veidot ekrāna attiecības ar saviem varoņiem. "Kad mans tēvs aizbēga, paliekot parādā bankas noguldītājiem aptuveni sešus miljonus latu, es rēķinājos, ka pie manis atbrauks tieši tādi puiši, kā šīs filmas varoņi, taču viņi neatbrauca… Kāpēc? Ar šādu domu iesāku šo dokumentālās filmas projektu." Divdomīgi vērtētais uzņēmums vairākkārt nonācis kriminālpolicijas redzes lokā, taču situācija nav tik viennozīmīga. Filma uzdod jautājumu - ko darīt "vienkāršajam cilvēkam", kam neatdod naudu negodīgi biznesa partneri, vai nesamaksā par pārdotu automašīnu? "Arvik" bieži vien ir pēdējā instance, kad izmēģināts viss cits.
"Man kā režisorei vienmēr ir interesējušas dilemmas, situācijas, kurām nav viena pareiza, vai nepareiza risinājuma un šī filma ir tieši par to. Daži "Arvik" puišus sauc par bandītiem, bet daži par vienīgajiem, kas spējuši palīdzēt citādi bezcerīgās situācijās.
Izmantojot gan cinema verite, gan poētiskā kino elementus, filma solās būt reālistisks un reizē īpatnēja humora caurvīts ieskats vidē, par kuru sabiedrībai izveidojies pretrunīgs priekšstats. Uz vispārējā dokumentālā kino fona projekts ir īpašs ar to, ka neseko pasaules problemātikas tendencēm, bet piedāvā spēcīgu klātesamības sajūtu. Topošā dokumentālā filma "Balodis ar olīvzaru" konkursa kārtība izvēlēta Francijas festivāla FIPADOC projektu prezentācijām un Čehijā "East Doc Forum", kurš norisināsies martā.
Festivāla sadaļā būs redzama arī Ievas Ozoliņas iepriekšējā filma "Mana māte valsts", kura nominēta Nacionālajai kino balvai "Lielais Kristaps" kā labākā filma un Ieva Ozoliņa kā labākā režisore. Plašākam skatītāju lokam režisore zināma ar filmu "Mans tēvs baņķieris". Filma top ar VKKF atbalstu studijā FA Filma, tās producente ir Madara Melberga. Filma uz ekrāniem gaidāma 2024. gadā.