Iepriekš tika lēsts, ka sabojāto gleznu jau pēc neilga laika varēs atkal izvietot Londonas Teita Modernās mākslas muzejā, jo tika vēstīts, ka vandalis gleznu sabojājis ar flomāsteru. Tomēr vēlāk noskaidrots, ka ļaundaris izmantojis tinti, kas ieēdusies darbā un skārusi vairākus Rotko mākslas darba slāņus.
Kā norādījuši eksperti, darba restaurēšanu īpaši apgrūtina tas, ka Rotko, kurš centies panākt īpašu krāsas dziļumu, uz audekla klājis līdz pat simts krāsu kārtu. Turklāt mākslinieks izmantojis dažādus materiālus – no līmes līdz plastmasai -, ko jaucis kopā ar krāsām. Restauratori pavēstījuši, ka šo iemeslu dēļ ir stipri ierobežota restaurēšanai derīgu vielu izvēle.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit