"Viņa līdz idiotiskumam perfektā foto tehnika rada sajūtu, ka konkrētā vieta ir it kā izņemta ārpus laika un dzīvo savu dzīvi, apejot cilvēku," reiz par Kajonu savu novērojumu izteikusi žurnāliste Ērika Šmeļkova. Pats autors skaidro, ka savā daiļradē iedala "cilvēku periodu" un "ne-cilvēku posmu", kura laikā tapusi arī "Tēma 011".
Tā sevī ietver satīrisku sociālistiskās vides raksturojumu. Tā ir dokumentālo kadru fiksēšana, kurās cilvēks ir pilsētvides elements. Fotogrāfijās redzami sociālisma laikam raksturīgie simboli, ideoloģiski uzraksti, gājieni un rituāli, ikdienas dzīve - viss šķiet it kā nejauši fiksēts, taču patiesībā ir fotogrāfam raksturīgās pacietības apliecinājums un "īstā brīža" nogaidīšanas rezultāts.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit