Projektu konkursa izstādes nosaukums "Piezīmes par pašsaprotamām lietām" ir aizgūts no vidējās paaudzes latviešu mākslinieka Armanda Zelča mākslas darba, kurš atrodas topoša Laikmetīgās mākslas muzeja krājuma valsts daļā. Latviešu literatūras un kultūras kritiķe Anda Baklāne par šo darbu rakstīja, ka "ļaujot vaļu filozofēšanai, varam sacīt, ka Zelča salocītais, savu asti ķerošais velosipēds simbolizē mūžīgo atgriešanos, cikliskumu. (..) Tas it kā apspēlē tēmu "izgudrot jaunu velosipēdu"". Šo objektu raksturo konstruktīva mākslinieciskā valoda savienojumā ar paradoksus ieraugošu prātu, kuru cita starpā ietekmējuši mūs ieskaujošās virtuālās pasaules nospiedumi.
Uz šo paradoksus un cikliskumu rādošo projekta ideju aicināja atsaukties 18 Latvijas māksliniekus, kuriem bija jāiesniedz publiskās mākslas projektus (maketus) mērogā 1:10. Tas nozīmē, ka potenciāli īstenojamā mākslas darbā netiek atspoguļoti situatīvi elementi, kas saistīti ar sociālām vai kādām citām norisēm, bet tiek sagaidīti interesanti, daudznozīmīgi, vispārinoši pieteikumi, kurus iespējams arī realizēt zem klajas debess.