Izstāde ir veltīta attiecībām starp dažādām kultūrām un ar tām saistītām uzskatu sistēmām, tradīcijām un dzīves veidu. Ekspozīcija idejiski tiek dalīta divās daļās – austrumu un rietumu.
"Rietumu" daļas centrālais objekts ir silikona cilvēks kurš "izstiepts" pa visu galerijas telpu. Viņš ir kā milzīgs gumijas espanders nostiepts starp griestiem un grīdu, katra ķermeņa daļa uz savu pusi. Ar šo tēlu gribu akcentēt rietumniecisko attieksmi pret cilvēka ķermeni civilizācijas vēstures gaitā. No ķermeņa glorifikācijas antīkajā pasaulē un renesanses laikā līdz viduslaiku inkvizīcijas nežēlībai un mūsdienu kaila cilvēka attēla devalvāciju caur tiražēšanu reklāmas un porno industrijās. Rietumu cilvēks tiek pastāvīgi plosīts starp materiālām un garīgām galējībām.
Turpretī "austrumu" puses tēls atspoguļo attieksmi pret cilvēka ķermeni no Islama viedokļa, faktiski izvairīšanos no jebkādas cilvēka figūras interpretācijām. Fiziskais ķermenis tiek izsvītrots no attēlojamo objektu saraksta un viss laukums tiek atdots garīgai dimensijai. Kā risinājumu no savas puses mākslinieks piedāvā ornamentālu kompozīciju, kas sevī satur arī zināmas antropomorfās iezīmes, kā mājienu par fiziskā ķermeņa neizbēgamo klātbūtni.
"Kā materiālu plānoju izmantot keramiskās flīzes Alžīrijas karoga krāsās (zaļš, balts, sarkans). Flīzes skaidri strukturē kompozīciju. Šie toņi tiek izmantoti arī lielākā daļā Islama valstu karogos. Ar Alžīriju saistītas daudz manu bērnības atmiņu. Mana ģimene pavadija šajā valstī divus gadus. Šajā laikā tapa arī fotoattēli kurus es plānoju izmantot projekcijā." stāsta mākslinieks.
"Mans tēvs nejauši iedokumentēja rituālo jēru upurēšanas ceremoniju pilsētas ielās Ramadana svētku laikā. Kā pretstats tam, rietumu cilvēkam ne pārāk tīkamam skatam, uz monitora tiks demonstrēts manas sešgadīgās meitas ar planšeti uzņemtais video, kurā viņa dokumentē savu pastaigu dārzā, dziedot pašsacerēto dziesmu nevienam nesaprotamā valodā. Uz jautājumu no kurienes viņa ņēma šos vārdus atbildi es līdz šim neesmu saņēmis.."
"Asiņāinajā rituālā Alžīrijā piedalās arī bērni. Viņi mierīgi, varētu pat teikt "ikdienišķi" lūkojas notiekošā un nevienam pat prātā neienāk viņus no tā distancēt. Mēs, atkal, asociējam bērnību tikai ar bezrūpīgu, patīkamu un jautru laika pavadīšanu.."
"Papildus vizuāliem tēliem gribu pievienot ekspozicijai smaržas dimensiju, izmantojot austrumu garšvielas."
"Šajā projektā gribu iztiekt savu attieksmi pret aktuālu tēmu, apejot politiskus un ideoloģiskus uzstādījumus, balstoties uz personīgu pieredzi un savām sajūtām," rezumē mākslinieks.Kirils Panteļejevs katrā projektā izvēlās īpašu, konkrētam kontekstam atbilstošu tehnikas, materiāla izmantošanas un profesionālo iemaņu definīciju, izmanto tradicionālas tēlniecības amata prasmes, instalācijas, vides objektu veidošanas tehnikas un performances mākslas elementus.
Kirils Panteļejevs 1994. gadā absolvējis Latvijas Mākslas akadēmijas Tēlniecības nodaļu, stažējies Humbolta universitātē Kalifornijā, ASV. Mākslinieks sarīkojis sešas personālizstādes dažādās Rīgas galerijās un piedalījies grupu izstādēs Latvijā un ārzemēs. Konsekventi piedalās Latvijas Laikmetīgā mākslas centra rīkotajās ikgadējās izstādēs, Bolderājas vides mākslas akcijās, Pedvāles brīvdabas mākslas izstādēs un Rīgas Starptautiskajās tēlniecības kvadriennālēs. Strādā Latvijas Mākslas akadēmijā Dizaina nodaļā.