Dekoratīvās mākslas un dizaina muzejs atklāj jauno sezonu lekciju ciklam "Klasiskās vērtības". Šoreiz nozares speciālistu uzmanības fokusā būs 20. gadsimta 20.–30. gadu reklāma un grafiskais dizains, kā arī interjers. Līdz ar lekciju cikla uzsākšanu muzejs publicējis virkni šī laika perioda dizaina paraugus, ko piedāvājam aplūkot.
Kā portālu "Delfi" informē muzeja pārstāvji, jaunajā sezonā, kas dalīta pavasara un rudens sesijās, klausītājiem tiks piedāvātas septiņas lekcijas. Dizaina jomas profesionāļi – mākslas un vēstures pētnieki – sniegs padziļinātu ieskatu reklāmas un grafiskā dizaina attīstībā 20. gadsimta 20.–30. gados, aicinot definēt un izvērtēt laikmeta panākumus tālākā perspektīvā. 20. gadsimta sākuma posms Latvijas mākslas vēstures pētniecībā ir interesants un nozīmīgs ar modernisma vēsmām, tā idejas lielā mērā iedvesmo arī šodienas dizainu. Lekcijās apmeklētāji no citiem, reizēm pat negaidītiem rakursiem ieraudzīs šī virziena izpausmes dažādās grafiskā dizaina nozarēs – no konfekšu iepakojumiem, plakātiem un afišām pilsētvidē līdz interjeru un skatlogu noformējumiem.