Svētdienā, 28. oktobrī, noslēdzošajā izstādes dienā to apskatīja 2327 cilvēki, kas ir visaugstākais vienas dienas apmeklētāju skaits Dekoratīvās mākslas un dizaina muzeja izstāžu vēsturē. "Matter to Matter" kļuvusi arī par hitu sociālajos medijos, kur "Instagram" ar interaktīvo instalāciju saistīto attēlu skaits neilgā laikā sasniedza teju tūkstoti.
Projekta kuratore, Dekoratīvās mākslas un dizaina muzeja vadītāja Inese Baranovska: "Dalībai Londonas Dizaina biennālē mērķis bija popularizēt Latviju, uzsverot mūsu spēju uz dizainu paskatīties no laikmetīgas perspektīvas, domājot par tā nākotni, atbildību un iejūtību, par dizainu, kas kalpotu cilvēkam. Artūra Analta instalācija "Matter to Matter" aicina skatītāju līdzdarboties, padomāt par cilvēka radītajiem "nospiedumiem dabā". Tas ir emocionāls darbs, kas balstīts uz dažādām uztveres maņām: redzi, tausti, dzirdi un smaržu."