Viena no dalībniecēm laikmetīgās mākslas festivāla "Survival Kit 10.1" programmā ir turku izcelsmes māksliniece Meriča Alguna (1983) no Zviedrijas. Izstādē Rīgā, kas festivāla jubilejās gadā aplūko tēmu "ārpuszemes/outlands" ir aplūkojams viņas instalācija "Meklējot robežšķirtni" (2017).
Pašlaik Zviedrijā rezidējošā turku izcelsmes māksliniece Meriča Alguna (1983) 2012. gadā ieguva Eiropas Savienības pastāvīgā iedzīvotāja statusu. Pēkšņi tas, kā tiek veikta mākslinieces birokrātiskā uzraudzība Eiropā, pilnībā mainās. Iepriekš, veicot kustību trajektorijā Stambula – Stokholma, bija jāsagatavo un jāaizpilda vesela kaudze dažādu papīru, par kuru simbolu un vēlāk mākslinieces darbu sastāvdaļu kļūst košie vīzas zīmodziņi, vīzu veidlapas, piefiksētie pārpratumi ar Alginas vārda, uzvārda atveidi utt. Tagad, Eiropas Savienības robežas šķērsošana un pārvietošanās tās teritorijā ir kļuvusi neredzama, nav ne veidlapu kalni, ne krāsainu zīmodziņu kolekcijas. Meričas Alginas uzraugošās veidlapas ir šķietami tukšas, it kā māksliniece būtu nonākusi pasaulē, kur eksistē tikai viens superkontinents ar vienu supervalsti.
Jau agrīni, izmantojot skrupulozu uzskaites metodoloģiju, māksliniece nododas jautājumiem, kas saistīti ar migrāciju, mobilitāti, uzraudzības sistēmu un mītiem par pasaules atvērtību. Alguna kā rūdīts akadēmiķis vai birokrātisks burta kalps izpēta visus ar tēmu saistītos materiālus un piefiksē rezultātus, piemēram, apkopjot un izstādot atsevišķās instalācijās katras valsts noteiktos priekšmetus un to skaitu, ko drīkst izvest no valsts. Vai apkopojot un izstādot visus Eiropas Savienības saražotos oficiālos suvenīrus, procesā meklējot atbildi vai šie masu produkti cenšas reprezentēt piederību pie eiropiskās identitātes. Vai atgriežoties pie vīzu tēmas, izveido "Īsu vīzu pieteikumu veidlapu grāmatu " (2009), kurā ir apkoptas visu pasaulē eksistējošo vīzu pieteikumu veidlapas. Skatītājam tiek prezentēti fakti, bet secinājumus katram jāizdara pašam.