Izstādē “Zero Waste” Aija Bley debitē kā grafiķe, un šie viņas grafikas darbi tapuši procesuālā kopdarbā ar dabu un mijiedarbībā ar grafikas tehnikām. Aija Bley šajos darbos strādā ar “zero waste” ideju un tajos integrē “ready-made” principus. Tie balstās postmodernisma idejā, ka mākslā tiek izmantots tas, kas jau ir radīts, kā arī mākslas darbs nav kaut kas absolūts, pabeigts un neaizskarams.
“Manā izstādē darbus primāri ir radījis nevis cilvēks, bet dzīvā daba”, stāsta Aija Bley. Darba process balstās dabas dokumentēšanā, atlases veikšanā un pēc tam “pārtulkošanā” dažādās grafikas tehnikās (sietspiede, augstspiedums, linogriezums, kokgrebums, dobspiedums, zīmējums, akvarelis u.c.). “Mans darbs ar dabas “mošķiem” - skudrām, gliemežiem utt. - bija apzināts process. Piemēram, atstājot audeklu un krāsas uz nakti ārā, tajā no rīta bija atstātas gliemežu un skudru krāsā izmērcētās pēdas, kas veidoja neatkārtojamus rakstus.”