Kā "Delfi" informē Ogres vēstures un mākslas muzeja pārstāvji, dubultizstāde caur dažādām dokumentālām prizmām rosina aizdomāties gan par mākslas, gan indivīda vietu dzīves telpā. "Visviens, vai tas būtu pats mākslinieks vai jebkurš no mums pašiem, kas kā cirka akrobāts mēģina noturēt fizisku līdzsvaru uz novilktas virves un iegūt garīgu balansu ne tikai fiziskā, bet arī dzīves skrējienā," raksta izstādes veidotāji.
Ievas Epneres izstādes kodolu veido Rīgas cirka fotogrāfijas. Arēnā notiekošais līdzinās rituālam, kurā ar apbrīnojamu precizitāti tiek izaicinātas fiziskās un garīgās robežas. Cirks ar aizbēgšanu no realitātes kaut vai uz pāris stundām un balansēšanu uz robežas bijis iedvesmas avots ne vienam vien māksliniekam un citām radošām personībām.