Izstādē "Barotnes" aplūkojamas divas savstarpēji nesaistītas, bet viena otru papildinošas darbu sērijas. Fotogrāfiju kopa "Mirkļi" tapusi laika posmā no 2013. līdz 2017. gadam, un šī ir pirmā reize, kad tā tikusi eksponēta vienkopus. Katrā no 15 fotogrāfijām ir fiksēts viens mirklis no 15 performancēm, kurās māksliniece atraktīvi izaicinājusi rotaļlietu ražošanas nozari, pārveidojot tās spilgtos varoņus. Otrā sērija tapusi 2018. gadā un tajā turpināta digitālo attēlu pārmērīga patēriņa tēma. Tā nosaukta kā kalambūrs: "Iedomāta pozēšana kā iedomātas pozēšanas kā objekta pozēšanas objekts" jeb "Iedomāta pozēšana kā objekts, kas rada iedomātu pozēšanu, pozējot kā objektam" (2018), norādot uz apjukumu, kas rodas, ja pieredzam citus cilvēkus tikai ar interneta starpniecību, un vienlaikus arī uz veidu, kā darbi tapuši. Karra uzaicinājusi sešus kolēģus savā studijā viņai pozēt objekta "mezgls" statusā un, lai radītu ciešāku saikni, ar rokām sašuvusi iegūtos attēlus. Rezultātā tapušas sešas pie sienas karināmas skulptūras.
Mūsu laika negausīgais attēlu patēriņš mākslinieci ir rosinājis vairākkārt no dažādiem skatpunktiem un dažādos vizuālos medijos pievērsties refleksijai par šo fenomenu. Vēl tikai dažas dienas, līdz 30. decembrim, izstāžu zāles "Rīgas mākslas telpa" Intro zālē skatāma Anjas Karras personālizstāde "Barotnes", ar ko tiek noslēgta Rīgas Fotogrāfijas biennāles – NEXT 2021 programma. Intervijā ar "Delfi" māksliniece atklāj detaļas par izstādē redzamajiem darbiem un to tapšanas aizkulises.