Zināms, ka no izstādes šobrīd izņemti trīs Raudsepa darbi – "Juzi", "Sheeple" un "Dicksus". Kā savā mājaslapā vēsta pats mākslinieks, tad visi šie darbi ietilpst plašākā sērijā, kas vēsta par alternatīvo Jēzu un paralēlām pasaulēm ar bezgalīgām iespējām. Darbā "Sheeple" jeb "Tauta ir aunu bars" Raudseps vēršas pret bezierunu pakļaušanos, "Juzi", kas attēlo Jēzu Kristu ar mašīnpistolēm rokās, nosoda vardarbību, tikmēr vislielāko ažiotāžu radījušais "Dicksus" – pie krusta pielīmēts vīrieša dzimumloceklis – ir vērsts pret iedomību.
Portāls "Delfi" sazinājās gan ar izstādes kuratoru, Latvijas Laikmetīgās keramikas centra pārstāvi Aivaru Baranovski, gan Daugavpils domes priekšsēdētāja pirmo vietnieku Alekseju Vasiļjevu, kā arī lūdza savu viedokli par notikušo izteikt mākslas kritiķei, Normunda Naumaņa balvas ieguvējai Santai Hiršai. Tikmēr Marka Rotko centra direktors Māris Čačka no plašāka komentāra portālam "Delfi" atturējās, vien pauda: "Neatbalstu mākslas cenzēšanu, bet kā pašvaldības iestādes vadītājs pildu pašvaldības norādījumus."
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv