Kā vēsta izstādes veidotāji, Mailza Oldridža darbos būtisks temats ir viltus cerības un solījumi mūsdienu patērētāju kultūrā. Viņa fotogrāfijās tiek izmantoti psihedēliski interjeri ar valdzinošiem luksusa priekšmetiem, kas raksturīgi 20. gadsimta ASV priekšpilsētu iedzīvotājiem, uzsverot attēlos redzamo cilvēku bagātību. Turklāt sadzīves ainas bieži tiek veidotas rūgti saldenas, atspoguļojot paša Mailza Oldridža bērnības atmiņas par māti pēc vecāku šķiršanās. Mākslinieka darbos reti redzamas ainas no reālās dzīves. Turklāt pat tie attēli, kuros atainoti realitātei pietuvināti skati, mākslinieka izvēlētā formāta dēļ izskatās viltoti. Tādējādi fotogrāfijās izgaismojas kritiskā attieksme pret patērētāju kultūru un cilvēku ilūzijām, norāda "Fotografiska" pārstāvji.
Kā stāsta izstādes kuratore Marja Lorenta, lielu iespaidu uz mākslinieka darbiem ir atstājuši tādi klasiskie mākslinieki kā Mikelandželo un Karavadžo. Šīs paralēles var redzēt "Jaunava Marija" sērijā, kur hiperreālistiski attēlotas skaistas sievietes, kas ir reliģisko simbolu vai to atsauču ieskautas.