Kā vēsta izstādes veidotāji, Mailza Oldridža darbos būtisks temats ir viltus cerības un solījumi mūsdienu patērētāju kultūrā. Viņa fotogrāfijās tiek izmantoti psihedēliski interjeri ar valdzinošiem luksusa priekšmetiem, kas raksturīgi 20. gadsimta ASV priekšpilsētu iedzīvotājiem, uzsverot attēlos redzamo cilvēku bagātību. Turklāt sadzīves ainas bieži tiek veidotas rūgti saldenas, atspoguļojot paša Mailza Oldridža bērnības atmiņas par māti pēc vecāku šķiršanās. Mākslinieka darbos reti redzamas ainas no reālās dzīves. Turklāt pat tie attēli, kuros atainoti realitātei pietuvināti skati, mākslinieka izvēlētā formāta dēļ izskatās viltoti. Tādējādi fotogrāfijās izgaismojas kritiskā attieksme pret patērētāju kultūru un cilvēku ilūzijām, norāda "Fotografiska" pārstāvji.
Kā stāsta izstādes kuratore Marja Lorenta, lielu iespaidu uz mākslinieka darbiem ir atstājuši tādi klasiskie mākslinieki kā Mikelandželo un Karavadžo. Šīs paralēles var redzēt "Jaunava Marija" sērijā, kur hiperreālistiski attēlotas skaistas sievietes, kas ir reliģisko simbolu vai to atsauču ieskautas.
"Mailza darbi ir izteiksmīgs paraugs tam, kā klasiskās mākslas ietekme var atspoguļoties mūsdienu vizuālajā kultūrā. Viņa darbi vienlaikus atspoguļo gan Holivudas spozmi un greznumu, gan mākslinieka mīlestību pret itāļu glezniecību, radot dziļus un daudzveidīgus darbus," norāda izstādes veidotāja.
Pats Mailzs Oldridžs uzskata, ka fikcija un teatralitāte spēj izpausties daudz vairāk kā patiesi dokumentēta realitāte. Tāpēc viņa fotogrāfijās visas detaļas un iekārtojums ir ļoti rūpīgi pārdomāts, liekot domāt par garāku stāstījumu, un vērotājam no malas izskatās kā izgriezti kadri no kādas filmas.
Izstādē iekļautas vairāk nekā 50 fotogrāfiju, kas uzņemtas, izmantojot analogo foto filmiņu. Tajās attēlotas tādas slavenības kā Sofija Tērnere, Karmena Kasa, Viola Deivisa, Maikls Fasbenders un Donatella Versače.
Mailzs Oldridžs dzimis 1964. gadā Londonā. Pēc grafiskā dizaina studijām viņš sāka strādāt kā ilustrators un režisors. Viņš veidojis mūzikas videoklus tādām grupām kā "The Verve" un "The Charlatans", izveidojis vairākas vizuālās kampaņas slaveniem mūziķiem. Viņš ilgstoši ir sadarbojies ar itāļu "Vogue" un žurnāla leģendāro galveno redaktori Franku Sozani (Franca Sozzani), radot vairākas ievērojamas fotogrāfijas un virsrakstus, kas spilgti parādīja viņa talantu un radošumu. Viņa darbi ir ieguvuši starptautisku atzinību un iekļauti vairākos prestižos izdevumos un galerijās visā pasaulē: gan Viktorijas un Alberta muzejā un Britu muzejā Londonā, gan nodibinājumā "Fondation Carmignac" un modes un mākslas muzejā "Palais Galliera" Parīzē, gan Starptautiskajā fotogrāfijas centrā Ņujorkā.