Saskaņā ar iniciatīvas "Saliec Virssieriņu" solījumu, piena pārstrādes uzņēmums "Food Union" ir jau uzsācis jaunā "Virssieriņa" izstrādes procesu. Tas ilgs divus mēnešus – aprīlī un maijā, uzņēmuma "Svaigo piena produktu izcilības centra" meistariem rūpīgi slīpējot cilvēku izvēlētās biezpiena sieriņa garšu kombinācijas recepti un vizuālo identitāti.
"Paldies ikvienam kārumniekam, svētku dalībniekam, brīvprātīgajam un līdzjutējam, kurš atsaucās mūsu aicinājumam un veltīja laiku, veidojot savu ideālo "Kāruma" sieriņu. Lai gan no piedāvātajām glazūru, biezpiena masu un garšu piedevu variācijām bija iespējams izveidot 175 unikālas kombinācijas, tomēr ātri vien kļuva skaidrs, ka ir vien dažas, kas patīk daudziem, un tikai viena, kas saņēmusi visaktīvāko atbalstu – plombīra garšas biezpiena sieriņš ar magonēm un šokolādes glazūru. Jau jūnijā jaunais "Kārums Virssieriņš" nonāks veikalu plauktos, kļūstot par īpašo "Food Union" veltījumu Latvijas tautai, svinot XXVII Vispārējos latviešu Dziesmu un XVII Deju svētkus," stāsta Ilva Veidemane, "Food Union" piena produktu zīmolu vadītāja.